TESTIMONI DIRI SENDIRI. BERJAYA KURUS SAMBIL MENYUSUKAN BAYI

Alhamdulillah. Dah lama sangat rasanya duduk dalam gua.

Dari gemok semasa mengandung dari anak nombor tiga hingga kelima.

Kepada slim semasa menyusukan baby.

Terseksa sebab struggle nak buang lemak degil lepas bersalin. Nak-nak lepas bersalin nombor empat, ambil suntikan depo. Hormon tak menentu. Sakit hati tengok badan sendiri

Akhirnya saya berjaya menurunkan berat badan dan dalam masa yang sama menyusukan baby dengan jayanya

Saya amalkan Set Kurus Shaklee - ESP + Alfalfa.

Saya ni bajet agak terhad. Tapi dua ni memang tak akan saya tinggalkan.

Gembira sangat sebab sebelum ni pakai saiz 3XL tapi sekarang dah boleh pakai saiz L. Baju-baju yang free size pun boleh pakai. Seluar yang lama-lama sebelum mengandung anak pertama pun dah boleh pakai.

😻

No comments:

Post a Comment